20 Şubat 2013 Çarşamba

"Evet...Konumuz ne mi?"


Son iş yerimde  odamdaki duvar paneline  ya da açık ofisteysem masamın ön ve yan tarafını kaplayan panellere  izlediğim tiyatroların, konserlerin tanıtıcı broşürlerini asardım.

Bunu yaparken amacım, bu performansları izlerken duyduğum mutluluğu ofiste geçirdiğim zamanlara da  taşımak olduğu gibi, iş arkadaşlarımla bu broşürler  üzerine konuşma platformu da yaratabilmekti. 

Ben çok zevk alırdım onlarla konuşurken  onların da bundan zevk aldığını hissederdim.   

Fikir, bir arkadaşımla kahve içerken sohbet sırasında çıktı. Aynı gün bir başka arkadaşımın aynı fikri, tesadüfen gündeme getirip ”Sen niye blog açmıyorsun, bize bu anlattıklarını orada yazmıyorsun ? ” sorusuyla pekişince, ben de kendi kendime sordum “Niye yapmıyorum ki ? “  Yapalım görelim bakalım.  

Bazılarınızla bunları zaman zaman telefonda, zaman zaman elektronik posta yoluyla, zaman zaman da, yukarıda bahsettiğim gibi, sohbetlerde paylaşıyordum zaten.

Şu an verdiğim karar bunu daha sistemli yapıp daha geniş grupla paylaşmak.

Evet,  konumuz ne mi ?
Konserler, filmler, tiyatrolar, sanat söyleşileri, galeriler...  Kısaca “Sanatla” ilgili her şey. 

Bu yazı, size haber vermek için bir grizgahtı. Umarım hep birlikte  zevk alırız. 

Bir sonraki buluşmamızda yani ilk sohbetimizde size en son gittiğim bir müzik söyleşisinden bahsederek başlayacağım.

Sevgiyle ve hep sanatla kalın.
G.D.


4 yorum:

  1. Senden uzuuun zamandir beklenen "güzelligi" sonunda yaptigin icin ve de o sohbetleri paylasanlardan biri olarak cok cok tesekkür ederim Gülaycim..
    Sevgiler
    Arzu

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir çalışmaya girme cesaretini bana verdiğiniz için ben sizlere teşekkür ederim Arzu'cum. Baktım ki sizlerle paylaşılmayan izletilerin, duyguların bir yanı hep eksik kalacak,o zaman
    "ha cesaret " diyerek başladım. Heyecanımızı hiç kaybetmemek ümidiyle. Sevgiler. Gülay

    YanıtlaSil
  3. Gülay Hanım bloğunuz hayırlı olsun takip edeceğim. Sizi özlüyoruz :)

    sevgiler

    Levent Özcan

    YanıtlaSil
  4. Aciklamali anlatimlarin icin tesekkurler Yazilarin devamini bekliyorum. http://www.guncelyazar.net

    Saygilar

    YanıtlaSil